Vsebina:  

1. Dostava in vračilo blaga

- Dostava v Sloveniji

- Dostava na hrvaško

- Dostava v države EU

- Dostava izven EU

2. Poškodbe blaga med transportom

3. Pravica do odstopa od nakupa

4. Vračilo blaga

_________________________

1. Dostava in vračilo blaga

Dostava v Sloveniji

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni. Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pri naročilu pod 150,00 € zaračunamo dostavo na celotnem ozemlju Sloveniji v znesku 4,95 € (cene vsebujejo slovenski DDV po 22% davčni stopnji), ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.

Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu (za plačila po povzetju). V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Dostava na Hrvaško

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili na Hrvaško po enotni ceni 9,95€ (cene vsebujejo slovenski DDV po 22% davčni stopnji). Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na Hrvaško je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Dostava v EU

Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk znotraj Evropske unije je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Cenik dostav (cene vsebujejo slovenski DDV po 22% davčni stopnji):

-       9,95€ do skupne vrednosti naročila 150,00€: Avstrija, Madžarska, Italija, Hrvaška, Nemčija, Belgija, Nizozemska, Luxemburg, Češka, Slovaška, Danska, Portugalska, Poljska, Litva, Latvija,

-       12,95€ do skupne vrednosti naročila 150,00€: Poštnina 12,95€ do skupne vrednosti naročila 150€ za sledeče države: Finska, Švedska, Španija, Irska, Estonija, Romunija, Bolgarija, Francija

-       Za naročila nad 150.00€ je poštnina znotraj držav EU brezplačna.

Dostave izven EU

Bi želeli dostavo v državo izven EU? Pošljite nam seznam artiklov in količine, da preverimo stroške poštnine in morebitne druge stroške. Prejeli boste predračun, ko prejmemo plačilo, bomo artikle do vas poslali z DHL ali drugo kurirsko službo.

2. Poškodbe blaga med transportom

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke, je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko: 041 749 806 oziroma na elektronski naslov sales@prosports.si.

3. Pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 14 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine ali razloga za vračilo. Rok začne teči z dnevom prevzema naročila od dostavne službe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. 

4. Vračilo blaga

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-poštni naslov sales@prosports.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh z osebno dostavo ali priporočeno pošiljko. 

Stranka artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Stranka sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Stranka odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da stranka vrne artikel z vidnimi poškodbami, ki so nastale med preverjanjem blaga pri stranki, ali če vrne nepopoln artikel brez vednosti in odobritve s strani prodajalca, si prodajalec zadrži pravico, da vrne kupnino zmanjšano za višino nastale škode na artiklu.

Blago, ki ga NI MOGOČE vrniti: spodnje perilo, ščitniki za zobe in izdelki, ki ob uporabi vpijajo znoj ali pridobijo vonj.

Svetujemo, da stranka pred vračilom pripravljen paket fotografira, da se v primeru transportnih poškodb lahko terja odškodnino od transportne službe.

Po prejemu vračila artikle in pakiranje pregledamo in vrnemo kupnino nazaj stranki. V kolikor je ugotovljeno, da vrnjen artikel ni bil v originalni embalaži, je bil poškodovan, uporabljen ali (delno) sestavljen, se stranki vrne procentualno nižja kupnina glede na zmanjšano vrednost artikla.

Vračilo kupnine se izvede preko istega načina plačila, kot je bil artikel prvotno plačan.  

V primeru, da je stranka naročila več istih artiklov v različnih številkah z evidentnim razlogom, da izbere prave zase, ostale pa vrne, se kupnino vrne zmanjšano za stroške (stroški pošiljanja, stroški dodatnega dela v skladišču,…) Strošek poštnine za vračilo je na strani stranke.   

V primeru, da stranka sama vrača artikel nazaj, priporočamo pošiljanje s sledenjem. Ne sprejemamo odgovornosti za poslan paket brez sledenja, v primeru da pride do poškodbe paketa ali vsebine ali se paket izgubi. V takemu primeru kupnine in/ali stroškov pošiljanja ne vračamo.

V primeru, da sta vrnjeno blago ali originalna embalaža poškodovana, lahko zavrnemo vračilo blaga. 

Vsa naročila se vrača na sledeč naslov:

Fortrade d.o.o.

Pod Hruševco 50

SI- 1360 Vrhnika

Slovenia

VRAČILO KUPNINE: Vračilo kupnine se izvede skozi isti proces, kot je bilo naročilo plačano. V primeru vračila plačila na kreditno kartico boste vračilo videli, ko imate z banko urejene obračune (mesečno, tedensko). Pri plačilu s Paypalom je vračilo vidno na vašemu računu odvisno od nastavitev, ki jih imate določene na Paypalu. Možno je, da morate ročno dati ukaz prenosa sredstev z vašega Paypal računa na bančni račun.