Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Prosports.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje FORTRADE d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletna trgovina Prosports.si se lahko pojavlja na različnih domenah oziroma spletnih lokacijskih naslovih. Ob registraciji v sistem Prosports.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup ob vnosu vseh potrebnih podatkov lahko opravi tudi uporabnik (gost) brez registracije.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Prosports.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Prosports.si. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Priporočene cene in Akcijske cene. Priporočene cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja Prosports.si, FORTRADE d.o.o. (po ponudbi / predračunu).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene

Akcijska cena velja za vse člane Prosports.si. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini Prosports.si. Priporočena cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v spletni trgovini in niso člani Prosports.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene v spletni trgovini Prosports.si vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Prosports.si se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne cene, a se še vedno lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Kupec doda izdelke v košarico, izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Povzetek naročila in navodila za plačilo kupec prejme na vpisani elektronski naslov. Kupcu so pri prijavi na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

V primeru izbire opcije plačila po povzetju bo kupec prejel obvestilo o odpremi takoj, ko bo blago odposlano. Kupcu ga dostavi dostavna služba v roku treh delovnih dni. Plačilo se izvede ob dostavi.

V primeru izbire opcije plačila ob prevzemu blaga v trgovini, bo kupce prejel obvestilo, ko bo blago v izbrani trgovini pripravljeno za prevzem. Plačilo se izvede ob prevzemu blaga.

V primeru izbire plačila po predračunu je blago odpremljeno, ko prejmemo potrdilo o plačilu. Kupec je na naveden elektronski naslov obveščen o odpremi blaga.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 14 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-poštni naslov office@prosports.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh z osebno dostavo ali priporočeno pošiljko.

Možnost vračila ne velja za spodnje perilo, ščitnike za zobe ter izdelke kateri pri uporabi vpijajo pot ali pridobijo vonj.

V primeru, da sta blago ali originalna embalaža poškodovana lahko ponudnik zavrne vračilo blaga.

Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Iz garancije so izvzeti izdelki, ki so izpostavljeni stalni obrabi: lesene hokejske palice, kompozitne hokejske palice, hokejski loparčki, koleščka, ležaji, ...

Garancijski roki so navedeni na garancijskih izjavah. Pred naročilom ali vračilom lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede garancijskih pogojev na izbrane izdelke.

Dostava v Sloveniji

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni. Pri naročilu nad 99,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pri naročilu pod 99,00 € zaračunamo dostavo na celotnem ozemlju Sloveniji v znesku 4,90 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.

Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu (za plačila po povzetju). V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Gold Express, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Dostava na Hrvaško

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili na Hrvaško po enotni ceni 15,00 €. Pri naročilu nad 299,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na Hrvaško je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Poškodbe blaga

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko: 041 749 806 oziroma na elektronski naslov office@prosports.si.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik bo kupcu preko e-pošte poslal specifikacijo naročila. Ponudnik bo kupca prav tako obvestil o odposlani pošiljki.

E-pošto kupca lahko ponudnik uporablja tudi za pošiljanje oglasnih sporočil (obvestila o različnih akcijah, promocijah, ...). Kupec se lahko od prejemanja e-novic lahko kadarkoli odjavil. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova office@prosports.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.