Splošni pogoji poslovanja  

 

VSEBINA:

1. Splošno 

2. Dostopnost informacij

3. Ponudba artiklov

4. Načini plačila in dostave

5. Cene

6. Postopek nakupa

7. Garancija

8. Dostava in vračilo blaga

Dostava v Sloveniji
- Dostava na Hrvaško
- Dostava v države EU
- Dostava izven EU

9. Poškodbe blaga

10. Pravica do odstopa od nakupa

11. Vračilo blaga

12. Varnost

13. Varovanje osebnih podatkov

14. Komunikacija

15. Odveza odgovornosti

16. Pritožbe in spori

______________________________

1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine Prosports.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje FORTRADE d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletna trgovina Prosports.si se lahko pojavlja na različnih domenah oziroma spletnih lokacijskih naslovih. Ob registraciji v sistem Prosports.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup ob vnosu vseh potrebnih podatkov lahko opravi tudi uporabnik (gost) brez registracije.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Prosports.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonska številka),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Prosports.si. ažurira in spreminja pogosto in hitro, ponudba pa je odvisna od zalog. Lahko se zgodi, da zaradi poslovanja na različnih platformah pride do preprodaje artikla in kljub naročilu artikla ne bomo mogli odposlati. V temu primeru se lahko dogovorimo za drug, soroden artikel z isto ceno ali vam vrnemo kupnino v celoti.

4. Načini plačila in dostave

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu v eni od trgovin Prosports.si
  • Po predračunu
  • Plačilo po povzetju (samo Slovenija in Hrvaška)
  • Plačilo s kreditno kartico
  • Paypal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil)

Način dostave:

Dostave/prevzem je možna:

  • Osebni prevzem v eni od trgovin Prosports.si. Naročilo se prekliče, če naročilo ni prevzeto v roku 14 dni, potem ko je naročilo v statusu blago Pripravljeno za prevzem.
  • Dostava s kurirsko službo. Dostavljamo z GLS, razen izjemoma se poslužujemo tudi drugih kurirskih služb, v kolikor menimo, da je to cenovno boljše ali če izbrana kurirska služba ne omogoča vseh storitev.
  • Dostava v poštne predale NI možna!

5. Cene

Akcijska cena velja za vse člane Prosports.si. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini Prosports.si. Priporočena cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v spletni trgovini in niso člani Prosports.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene v spletni trgovini Prosports.si vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

POZOR! Cene v košarici in ob zaključki naročila lahko odstopajo od cen na spletni strani!
Cene na spletni strani vključujejo slovenski 22% DDV. Od 1.7.2021 na nivoju EU velja nova ureditev imenovana OSS, po kateri moramo obračunavati DDV države, kamor se blago pošilja. Zato lahko ob zaključevanju naročila cene artiklov in poštnine odstopajo glede na navedene na spletni strani, saj se ceni brez DDV prišteje DDV stopnja države, kamor se artikel pošilja in so končne cene lahko nižje ali višje, odvisno od stopnje obračunanega DDV glede na državo, kamor se artikle pošilja.

Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Prosports.si se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne cene, a se še vedno lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stroški dostave se obračunajo naknadno ob zaključevanju naročila in so odvisni od vrednosti naročila in države dostave.

6. Postopek nakupa

  • Kupec doda izdelke v košarico, izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo.
  • Naročilo lahko odda kot gost ali kot registriran uporabnik.
  • Uporabnik po izbiri načina oddaje naročila – kot gost ali kot registriran uporabnik – izpolni podatke o naslovu dostave in o naslovu za račun, v kolikor je ta drugačen kot naslov za dostavo.
  • V naslednjemu koraku uporabnik izbere način dostave – osebni prevzem v eni od poslovalnic ali dostava na naslov, vpisan v točki 3.
  • V naslednjemu koraku uporabnik izbere in izpolni način plačila. Ta je odvisen od države, kamor se bo artikel dostavljal.


Neglede na način prevzema in dostave blaga, povzetek naročila in navodila za plačilo kupec prejme na vpisani elektronski naslov. Kupcu so pri prijavi na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

V primeru izbire opcije plačila po povzetju bo kupec prejel obvestilo o odpremi takoj, ko bo blago odposlano. Kupcu ga dostavi dostavna služba v roku treh delovnih dni. Plačilo se izvede ob dostavi (velja za Slovenijo in Hrvaško).

V primeru izbire opcije plačila ob prevzemu blaga v trgovini, bo kupce prejel obvestilo, ko bo blago v izbrani trgovini pripravljeno za prevzem. Plačilo se izvede ob prevzemu blaga.

V primeru izbire plačila po predračunu je blago odpremljeno, ko prejmemo potrdilo o plačilu. Kupec je na naveden elektronski naslov obveščen o odpremi blaga.

V primeru plačila s kreditno kartico ali preko Paypala se naročil o odpremi v roku treh delovnih dni. Kupec je na naveden elektronski naslov obveščen o odpremi blaga.

Dobavni rok: odvisno od države, kam se artikle dostavlja, okvirno 3-7 delovnih dni.

7. Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Iz garancije so izvzeti izdelki, ki so izpostavljeni stalni obrabi: lesene hokejske palice, kompozitne hokejske palice, hokejski loparčki, koleščka, ležaji,...

Garancijski roki so navedeni na garancijskih izjavah. Pred naročilom ali vračilom lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede garancijskih pogojev na izbrane izdelke.

8. Dostava in vračilo blaga

Dostava v Sloveniji

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni. Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pri naročilu pod 150,00 € zaračunamo dostavo na celotnem ozemlju Sloveniji v znesku 4,95 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.

Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu (za plačila po povzetju). V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Dostava na Hrvaško

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili na Hrvaško po enotni ceni 9,95€. Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na Hrvaško je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Dostava v EU

Pri naročilu nad 150,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk znotraj Evropske unije je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Cenik dostav:

  • 9,95€ do skupne vrednosti naročila 150,00€: Avstrija, Madžarska, Italija, Hrvaška, Nemčija, Belgija, Nizozemska, Luxemburg, Češka, Slovaška, Danska, Portugalska, Poljska, Litva, Latvija,
  • 12,95€ do skupne vrednosti naročila 150,00€: Poštnina 12,95€ do skupne vrednosti naročila 150€ za sledeče države: Finska, Švedska, Španija, Irska, Estonija, Romunija, Bolgarija, Francija
  • Za naročila nad 150.00€ je poštnina znotraj držav EU brezplačna.
Dostave izven EU:

Bi želeli dostavo v državo izven EU? Pošljite nam seznam artiklov in količine, da preverimo stroške poštnine in morebitne druge stroške. Prejeli boste predračun, ko prejmemo plačilo, bomo artikle do vas poslali z DHL ali drugo kurirsko službo.

Če stranka naročila ne prevzame, je neodzivna na pozive kurirskih služb ali je posredovala napačne podatke, si pridružujemo pravico do povračila kupnine zmanjšane za stroške, ki so nastale zaradi prej navedenih vzrokov. 

9. Poškodbe blaga

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke, je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 

10. Pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 14 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine ali razloga za vračilo. Rok začne teči z dnevom prevzema naročila od dostavne službe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. 

11. Vračilo blaga

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-poštni naslov sales@prosports.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh z osebno dostavo ali priporočeno pošiljko. 

Stranka artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Stranka sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Stranka odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da stranka vrne artikel z vidnimi poškodbami, ki so nastale med preverjanjem blaga pri stranki, ali če vrne nepopoln artikel brez vednosti in odobritve s strani prodajalca, si prodajalec zadrži pravico, da vrne kupnino zmanjšano za višino nastale škode na artiklu.

Blago, ki ga NI MOGOČE vrniti: spodnje perilo, ščitniki za zobe in izdelki, ki ob uporabi vpijajo znoj ali pridobijo vonj.

Svetujemo, da stranka pred vračilom pripravljen paket fotografira, da se v primeru transportnih poškodb lahko terja odškodnino od transportne službe.

Po prejemu vračila artikle in pakiranje pregledamo in vrnemo kupnino nazaj stranki. V kolikor je ugotovljeno, da vrnjen artikel ni bil v originalni embalaži, je bil poškodovan, uporabljen ali (delno) sestavljen, se stranki vrne procentualno nižja kupnina glede na zmanjšano vrednost artikla.

Vračilo kupnine se izvede preko istega načina plačila, kot je bil artikel prvotno plačan.  

V primeru, da je stranka naročila več istih artiklov v različnih številkah z evidentnim razlogom, da izbere prave zase, ostale pa vrne, se kupnino vrne zmanjšano za stroške (stroški pošiljanja, stroški dodatnega dela v skladišču,…) Strošek poštnine za vračilo je na strani stranke.   

V primeru, da stranka sama vrača artikel nazaj, priporočamo pošiljanje s sledenjem. Ne sprejemamo odgovornosti za poslan paket brez sledenja, v primeru da pride do poškodbe paketa ali vsebine ali se paket izgubi. V takemu primeru kupnine in/ali stroškov pošiljanja ne vračamo.

V primeru, da sta vrnjeno blago ali originalna embalaža poškodovana, lahko zavrnemo vračilo blaga. 

Vsa naročila se vrača na sledeč naslov:

Fortrade d.o.o.

Pod Hruševco 50

SI- 1360 Vrhnika

Slovenia

VRAČILO KUPNINE: Vračilo kupnine se izvede skozi isti proces, kot je bilo naročilo plačano. V primeru vračila plačila na kreditno kartico boste vračilo videli, ko imate z banko urejene obračune (mesečno, tedensko). Pri plačilu s Paypalom je vračilo vidno na vašemu računu odvisno od nastavitev, ki jih imate določene na Paypalu. Možno je, da morate ročno dati ukaz prenosa sredstev z vašega Paypal računa na bančni račun. 

12. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

13. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

14. Komunikacija

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik bo kupcu preko e-pošte poslal specifikacijo naročila. Ponudnik bo kupca prav tako obvestil o odposlani pošiljki.

E-pošto kupca lahko ponudnik uporablja tudi za pošiljanje oglasnih sporočil (obvestila o različnih akcijah, promocijah, ...). Kupec se lahko od prejemanja e-novic lahko kadarkoli odjavil. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

15. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik se trudi z vsemi sredstvi skrbeti za pravilnost cen in zaloge. Vendar lahko zaradi različnih razlogov pride do napak v cenah ali zalogi, zato si v takemu primeru pridružujemo pravico, da naročila prekličemo. 

16. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova office@prosports.si ali sales@prosports.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.