Dostava in vračilo blaga
Vsebina:
1. Dostava in vračilo blaga
A. Splošno
B. Dostava v Sloveniji
C. Dostava v EU
D. Dostave zunaj EU
2. Poškodba blaga med prevozom
3. Pravica do odstopa od nakupa
4. Vračilo blaga
1. Dostava
A. Splošno
Pogodbeni partner za dostavo znotraj EU je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če mu bo to omogočilo učinkovitejšo izpolnitev naročila, vendar ne sme spremeniti cene pošiljanja, dogovorjene ob nakupu. Zunaj EU pošiljamo z DHL, UPS ali Fedex.
Številko za sledenje posredujemo po odpremi naročila. Številko za sledenje boste prejeli na svoj e-poštni naslov.
Večina izdelkov zapusti našo trgovino naslednji delovni dan po prejemu naročila (velja za plačilo po povzetju in naročila s kreditno kartico). V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh po oddaji naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi ali ni dobavljiv, vas bomo o datumu dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, ki ste ga vnesli ob registraciji v spletni trgovini.
Če se naročeni artikli nahajajo v različnih skladiščih, lahko pride do zamude pri pošiljanju, saj moramo artikle pred pošiljanjem prenesti na eno lokacijo ali, če se odločite za osebni prevzem, v izbrano poslovalnico. Pred naročilom priporočamo, da za vsak artikel v zavihku »Zaloga po poslovalnicah« preverite stanje zaloge po poslovalnicah. Če naročila niso odposlana v 48 urah ali pripravljena za prevzem v 48 urah, vas bomo po elektronski pošti obvestili o približnem času dostave oziroma kdaj bodo artikli pripravljeni za prevzem.
Za nekatere izdelke veljajo dodatni stroški k ceni pošiljanja. Za te je cena pošiljanja navedena pri posameznem izdelku spodaj v opisu na zavihku »Podrobnosti« ali pa bo zaračunana v košarici med nakupom. Do teh izjem pride zaradi velikosti izdelkov, njihove teže ali ker standardne kurirske službe ne omogočajo dostave.
Datumi dostave so predvideni in niso zavezujoči.. V veliki večini primerov se dostava sicer vrši v okviru navedenih predvidenih terminov, vendar občasno lahko zaradi različnih dogodkov pride do zamude (prazniki, večje obremenitve, oddaljeni kraji, višja sila,…).
B. Dostava v Sloveniji
Blago, kupljeno v naši spletni trgovini, vam bomo dostavili kamor koli v Sloveniji po enotni ceni. Za naročila nad 150,00 € in izdelke, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Za naročila pod 150,00 € zaračunamo dostavo znotraj celotnega območja Slovenije v višini 4,95 € (cene vključujejo slovenski DDV po 22-odstotni davčni stopnji), ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.
Za nekatere izdelke zgornje določbe o ceni pošiljanja ne veljajo. Za te je cena pošiljanja navedena pri posameznem izdelku spodaj v opisu v zavihku »Podrobnosti«. Do teh izjem pride zaradi velikosti izdelkov, njihove teže ali ker standardne kurirske službe ne omogočajo dostave.
C. Dostava v EU
Dostavljamo v vse države EU.
Za naročila nad 150,00 € in izdelke, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno.
|
Država |
Strošek pošiljanja (€) |
Predviden čas dostave |
Stroški pošiljanja za naročila do skupne vrednosti artiklov 150€ |
Avstrija, Belgija, Češka, Danska, Hrvaška, Italija, Madžarska, Litva, Latvija, Luksemburg, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Slovaška |
9,95€ |
2-5 delovnih dni |
Bolgarija, Estonija, Finska, Francija. Irska, Romunija, Švedska, Španija |
12,95€ |
3-6 delovnih dni |
|
Stroški pošiljanja za naročila nad skupno vrednostjo artiklov 150€ |
EU |
Brezplačno |
2-6 delovnih dni |
D. Dostava zunaj EU
Dostava zunaj EU Dostavljamo s kurirskimi službami DHL, UPS, Fedex ali drugimi, zunaj EU pa z letalskim prevozom. Stranke prejmejo sledilno številko, ko je paket odposlan.
Naročila so običajno odposlana v enem delovnem dnevu, razen v primerih, ko je naročenih več artiklov in je treba artikle pridobiti iz drugih skladišč. V tem primeru stranke po e-pošti obvestimo o predvidenem času dostave.
Čas dostave je odvisen od države prejemnika, najpogosteje je 3–5 delovnih dni, lahko pa traja tudi dlje.
Država |
Cena v € (brez DDV) |
Čas dostave |
Albanija, Andora, Bosna in Hercegovina, Gibraltar, Kosovo, Malta, Črna gora, Severna Makedonija, Norveška, San Marino, Srbija, Švica, Združeno kraljestvo |
35€ + 10€ za vsak nadaljnji artikel |
3-6 delovnih dni |
Kanada, Izrael, Islandija. Mehika. Turčija. ZDA |
42€ + 10€ za vsak nadaljnji artikel |
3-6 delovnih dni |
Armenija. Avstralija. Azerbajdžan. Belorusija. Bahrajn, Kitajska. Egipt. Gruzija, Hongkong, Indonezija, Indija, Japonska, Kazahstan. Kuvajt. Kirgizistan, Libija, Maroko, Moldavija, Južna Koreja, Singapur, Tadžikistan, Tajvan, Tunizija, Turkmenistan, Ukrajina, Uzbekistan, Združeni arabski emirati |
47€ + 10€ za vsak nadaljnji artikel |
3-6 delovnih dni |
Doplačilo za kategorijo: Ščitniki za ramena – 20 € Ščitniki za noge vratarja – 20 € Skuterji in poganjalčki – 100 € |
CARINA IN DODATNI STROŠKI v primeru izvoza iz EU:
Pošiljke zunaj EU se pošiljajo s pariteto DAP (Dostavljeno na kraj), kar pomeni, da:
- Davek bo odštet od vrednosti naročila v košarici - naročeno blago boste kupili brez plačila DDV.
- Vse cene na spletni strani vključujejo 22 % DDV, kar pomeni, da bo končni strošek vašega naročila brez DDV.
- DDV boste plačali ob uvozu artiklov v vašo državo. Znesek je odvisen od davčne zakonodaje v vaši državi.
- Poleg tega lahko država uvoznica zaračuna tudi carine na artikle, ki so odvisne od države porekla blaga (ne države uvoza) in carinske tarife blaga.
- Poleg tega kurirske službe zaračunajo približno 15–25 EUR za pripravo carinskih deklaracij.
- Po naših izkušnjah ti stroški skupaj predstavljajo približno 35 % vrednosti naročila, vendar je to odvisno od pravil v državi prejemnici. Zato priporočamo, da pred naročilom preverite lokalne carinske postopke in pravila.
Pošiljkam priložimo račun za naročeno blago, na katerem so navedene tudi teže artiklov, carinske tarifne številke in poreklo blaga, da se omogoči nemoten uvoz. Poleg zgoraj navedenega nekatere države zahtevajo dodatna dokazila za določene sklope artiklov. V tem primeru nas lahko kontaktirate na sales@prosports.si za dodatno pomoč in smernice, z veseljem vam bomo pomagali pri pripravi dokumentacije za uradne postopke.
Ali vaše države ni na seznamu za dostavo?
Prosimo, pošljite nam seznam artiklov in količin na naš e-poštni naslov sales@prosports.si, da lahko preverimo stroške poštnine in morebitne druge stroške. Prejeli boste predračun in ko prejmemo plačilo, vam bomo artikle poslali s kurirsko službo.
2. Poškodbe blaga med prevozom
Če je bilo blago poškodovano med prevozom (zunanjost pošiljke), potem pošiljko TAKOJ prijavite kurirju. Kurir bo na kraju samem sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke je prejemnik dolžan o tem pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od datuma prejema pošiljke, pod pogojem, da smo predhodno skupaj z nami ugotovili, da je po našem mnenju poškodba nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostavne službe.
Za dodatne informacije nas kontaktirajte na telefonsko številko: +386 (0)1 75 07 100 ali pišite na sales@prosports.si.
3. Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima pravico vrniti kupljeno blago v 14 dneh brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) brez kakršne koli odškodnine ali razloga za vračilo. Rok začne teči z dnem prejema naročila od dostavne službe. Kupec je dolžan kriti stroške, ki nastanejo z vračilom artikla nakupa. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni in v originalni embalaži.
4. Vračilo blaga
A. Izjava o odstopu od pogodbe
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-poštni naslov sales@prosports.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30. dneh z osebno dostavo v eno od poslovalnic ali priporočeno pošiljko na naslov podjetja. Fortrade d.o.o., Pod Hruševcu 50, 1360 Vrhnika. Kupec lahko odstopno izjavo tudi preko obrazca v priponki in izpolnjen obrazec pošlje na elektronski naslov sales@prosports.si.
B. Stanje izdelka
Kupec ne sme neovirano uporabljati artiklov do odstopa od pogodbe. Kupec lahko artikle pregleda in preizkusi v obsegu, ki je potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da stranka vrne artikel z vidno poškodbo, ki je nastala med pregledom blaga pri stranki, ali če vrne nepopoln artikel brez vednosti in odobritve prodajalca, si prodajalec pridržuje pravico do vračila kupnine, zmanjšane za višino poškodbe artikla.
Blago, ki ga NI MOGOČE vrniti: spodnje perilo, ščitniki za zobe in izdelki, ki vpijajo znoj ali pri uporabi pridobijo vonj.
Priporočamo, da stranka pred vračilom fotografira pripravljen paket, da lahko v primeru poškodbe med transportom od prevozne službe uveljavlja odškodnino.
C. Postopek vračila in povračila kupnine
Po prejemu vračila pregledamo artikle in embalažo ter kupcu vrnemo kupnino. Če se ugotovi, da vrnjeni artikel ni bil v originalni embalaži, je bil poškodovan, rabljen ali (delno) sestavljen, bo kupcu povrnjen odstotek nižje kupnine na podlagi znižane vrednosti artikla. Znižana vrednost je odvisna od stopnje uporabe artikla in/ali embalaže ter možnosti nadaljnje prodaje kot rabljenega izdelka. Običajno se giblje med 15 in 50 % prodajne vrednosti. V primeru resne škode, ki zmanjša vrednost izdelka, si pridržujemo pravico, da ne povrnemo kupnine. V takem primeru bo izdelek zavržen.
Vračilo se izvede z istim načinom plačila, kot je bil artikel prvotno plačan.
V primeru, da je kupec naročil več enakih artiklov v različnem številu zaradi očitnega razloga izbire prave velikosti zase in vrne ostale, bo kupnina vrnjena zmanjšana za stroške (stroški pošiljanja, stroški dodatnega dela v skladišču itd.). Povratna pošiljka je odgovornost stranke.
Če stranka artikel vrne sama, priporočamo pošiljanje s sledenjem. Ne prevzemamo odgovornosti za paket, poslan brez sledenja, v primeru, da je paket ali vsebina poškodovana ali da je paket izgubljen. V takem primeru ne povrnemo kupnine in/ali stroškov pošiljanja.
V primeru, da je vrnjeno blago ali originalna embalaža poškodovana, lahko vračilo blaga zavrnemo.
Vsa naročila se vrnejo na naslednji naslov:
Fortrade d.o.o.
Pod Hruševca 50
1360 Vrhnika
Slovenija (EU)
Vračila se izvedejo po enakem postopku, kot je bilo naročilo plačano. V primeru vračila na kreditno kartico boste vračilo videli, ko boste poravnali račune z banko (mesečno, tedensko). Pri plačilu s Paypalom je vračilo vidno na vašem računu, odvisno od nastavitev, ki ste jih določili na Paypalu. Možno je, da boste morali ročno naročiti prenos sredstev z vašega Paypal računa na vaš bančni račun.
5. Reklamacije
V primeru, da so izdelki, ki ste jih naročili, poškodovani, naročilo nepopolno ali ne ustreza opisu na naši spletni strani, vas prosimo, da nam pišete na e-naslov sales@prosports.si. Pošljite nam fotografije in številko naročila s kratkim opisom težave. Vašo reklamacijo bomo natančno preučili in poskušali najti ustrezno rešitev. Čeprav so napake in poškodbe redke, se trudimo, da bi jih bilo čim manj, če pa se pojavijo, aktivno pristopimo k njihovi rešitvi.