Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine Prosports.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje FORTRADE d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletna trgovina Prosports.si se lahko pojavlja na različnih domenah oziroma spletnih lokacijskih naslovih. Ob registraciji v sistem Prosports.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo kupcu nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec (v nadaljevanju »kupec«) postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup ob vnosu vseh potrebnih podatkov lahko opravi tudi uporabnik (gost) brez registracije.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Prosports.si, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, davčno številko),

  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonska številka, naslov),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupcu vračilo izdelka,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Prosports.si. ažurira in spreminja pogosto in hitro, ponudba pa je odvisna od zalog. Trudimo se vzdrževati realno stanje zalog, vendar se kljub temu lahko zgodi, da zaradi poslovanja na različnih platformah pride do preprodaje artikla in kljub naročilu artikla ne bomo mogli odposlati v količinah, kot je bilo naročeno. V tem primeru se lahko dogovorimo za drug, soroden artikel z isto ceno ali vam vrnemo kupnino v celoti, v vsakem primeru pa se o tem najprej posvetujemo z vami in vas v razumnem času obvestimo, da določen izdelek ni na voljo.

4. Načini plačila in dostave

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu v eni od trgovin Prosports.si

  • Po predračunu

  • Plačilo po povzetju (samo Slovenija in Hrvaška)

  • Plačilo s kreditno kartico

  • Paypal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun kupec prejme preko elektronske pošte, ko je naročilo odpremljeno.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v svojem uporabniškem profilu (Moj profil) na spletni strani www.prosports.si

Način dostave:

Dostava/prevzem je možna:

  • Osebni prevzem v eni od trgovin Prosports.si. Naročilo se avtomatsko prekliče, če naročilo ni prevzeto v roku 14 dni, potem ko je naročilo v statusu Blago pripravljeno za prevzem.

  • Dostava s kurirsko službo. Dostavljamo z GLS, razen izjemoma se poslužujemo tudi drugih kurirskih služb, v kolikor menimo, da je to cenovno boljše ali če izbrana kurirska služba ne omogoča vseh storitev.

  • Dostava v poštne predale NI možna!

5. Cene

Cene na spletni stari so objavljene v Evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

POZOR! Cene v košarici in ob zaključki naročila lahko odstopajo od cen na spletni strani! Cene na spletni strani vključujejo slovenski 22% DDV. Od 1.7.2021 na nivoju EU velja nova ureditev imenovana OSS, po kateri moramo obračunavati DDV države, kamor se blago pošilja. Zato lahko ob zaključevanju naročila cene artiklov in poštnine odstopajo glede na navedene na spletni strani, saj se ceni brez DDV prišteje DDV stopnja države, kamor se artikel pošilja in so končne cene lahko nižje ali višje, odvisno od stopnje obračunanega DDV glede na državo, kamor se artikle pošilja. V kolikor je kupec na strani prijavljen in ima vpisano državo dostave, se tudi DDV in s tem končne cene, prikazujejo glede na državo, ki je vnesena kot država dostave.  

Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Prosports.si se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne cene, a se še vedno lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen zaradi tehnične ali človeške napake. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik skušal kupcu ponuditi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. V primeru, da je objavljena cena artikla 0,00€, si ponudnik pridržuje pravico, da naročilo prekliče.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca, razen v primerih, navedenih v prejšnjem odstavku.

Stroški dostave se obračunajo ob zaključevanju naročila in so odvisni od vrednosti naročila in države dostave. V nekaterih primerih se strošek dostave obračunava individualno glede na artikle (običajno zaradi odstopanja v velikosti) in je to posebej navedeno na spletni strani pri samem artiklu in tudi v košarici.

6. Postopek nakupa

Kupec doda izdelke v košarico, izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo.

Naročilo lahko odda kot gost ali kot registriran kupec.

  1. Kupec v spletni trgovini določi artikle in količino, ki jih želi naročiti.

  2. V košarici vidi povzetek naročila – artikle in njihovo količino ter ceno artiklov. V tem koraku lahko uporabi kodo za popust (voucher). V tem koraku lahko kupec spremeni svoje naročilo – odstrani izdelek, poveča ali zmanjša njihovo količino in doda opombe na naročilo.

  3. Kupec izpolni podatke o naslovu dostave in o naslovu za račun, v kolikor je ta drugačen kot naslov za dostavo oziroma izbere osebni prevzem in poslovalnico, kje bo blago prevzel. .Poštnina se obračuna glede na državo dostave. V nekaterih primerih se poštnina obračunava individualno glede na artikle (običajno zaradi odstopanja v velikosti) in je to posebej navedeno na spletni strani pri samem artiklu in tudi v košarici. Osebni prevzemi so brezplačni.

  4. Kupec izbere način plačila – po povzetju, nakazilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico ali PayPalom.

  5. Sledi pregled naročila in njegova potrditev.

  6. Kupec dobi na elektronski naslov potrditveni mail s povzetkom naročila.

  7. Kupec dobi na elektronski naslov obvestila tudi, ko se spremeni status naročila.

  8. Ko je naročilo odpremljeno, kupec dobi na elektronski naslov sledilno številko in račun za opravljen nakup.

Kupec prejme povzetek naročila in podrobnosti o plačilu na elektronski naslov, ki ga je uporabil za oddajo naročila, neglede na način prevzema in dostave blaga. Kupcu so pri prijavi na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila ter pregled preteklih naročil.

V primeru izbire opcije plačila po povzetju, bo kupec prejel obvestilo o odpremi takoj, ko bo blago odposlano. Kupcu ga dostavi dostavna služba v roku dveh do petih delovnih dni. Plačilo se izvede ob dostavi (velja za Slovenijo in Hrvaško).

V primeru izbire opcije plačila ob prevzemu blaga v trgovini, bo kupec prejel obvestilo, ko bo blago v izbrani trgovini pripravljeno za prevzem. Plačilo se izvede ob prevzemu blaga, v kolikor ni bilo plačano ob oddaji naročila.

V primeru izbire plačila po predračunu je blago odpremljeno, ko je plačilo vidno na bančnemu računu. Kupec je na naveden elektronski naslov obveščen o odpremi blaga.

V primeru plačila s kreditno kartico ali preko Paypala se naročilo odpremi v roku treh delovnih dni. Kupec je na naveden elektronski naslov obveščen o odpremi blaga.

Dobavni rok: odvisno od države, kam se artikle dostavlja, okvirno 3-7 delovnih dni znotraj EU.

7. Garancija

Za artikle, za katere je predpisana garancija, je veljavnost garancije 2 leti od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako garancija preneha veljati v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka). Redna obarva ni vzrok za uveljavljanje garancije.

Iz garancije so izvzeti izdelki, ki so izpostavljeni stalni obrabi: lesene hokejske palice, kompozitne hokejske palice, hokejski loparčki, koleščka, ležaji,...

Garancija zavzema sledeče artikle: športna oprema in rekviziti, ki imajo lastnost mehanizma in sestavni deli športne opreme in rekvizitov, ki imajo lastnost mehanizma.

Garancijski roki so navedeni na garancijskih izjavah. Pred naročilom ali vračilom lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede garancijskih pogojev na izbrane izdelke.

8. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

9. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Osebne podatke se varuje v skladu z uredbo GDPR.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo nujno potrebno komunikacijo. Za obdelavo naročil zbiramo sledeče podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov.

Vaše podatke posredujemo dostavnim službam za izvedbo dostave, konkretno največ uporabljamo storitve GLS in DHL Express. Posredujemo izključno samo podatke, ki so nujno potrebni za izvedbo dostave.

Nekateri podatki so ob nakupu posredovani tudi posrednikom, ki omogočajo obdelavo plačil (Stripe za plačila s kreditno kartico, Paypal). V obeh primerih se posredujejo zgolj podatki, ki so nujno potrebni za obdelavo plačil.

Osebne podatke za potrebe obdelave naročil, se trajno hrani v knjigovodskemu sistemu za obdelavo naročil ponudnika in so dosegljivi zgolj ponudniku. Na zahtevo kupca se lahko osebne podatke kadarkoli izbriše.

Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Podatki za uporabo v marketing se zbirajo izključno samo ob privolitvi strank in v omejenem obsegu. Podatke zbiramo za namen pošiljanja spletnih novičk, promocij novosti. Te podatke delimo s platformo MailerLite, preko katerega se pošilja prej omenjene novice. Kupec lahko kadarkoli zahteva odjavo, s čimer se tudi trajno izbriše podatke, zbrane za te namene.

10. Komunikacija

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko al kupca kontaktira preko elektronske pošte.

E-pošto kupca lahko ponudnik uporablja tudi za pošiljanje oglasnih sporočil (obvestila o različnih akcijah, promocijah, ...), vendar zgolj če je kupec za to podal izrecno dovoljenje. Kupec se lahko od prejemanja e-novic kadarkoli odjavi pisno na enega od kontaktnih naslovov ponudnika. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Vse pritožbe, pohvale in vprašanja lahko kupec naslovi na enega od spodnjih kontaktov:

Fortrade d.o.o.

PROSPORTSSI

Pod Hruševco 50

1360 Vrhnika

Slovenija

Tel.: 040 620 622

El. naslov: office@prosports.si, sales@prosports.si

11. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

12. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova office@prosports.si ali sales@prosports.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. In v najkrajšem možnem roku.

Zadnja revizija: 4-2024